Prohledat tento blog

neděle 24. prosince 2017

ČTVRTÁ ADVENTNÍ NEDĚLE- BOOKSHELF TOUR

Ahoj!
Tak takhle vypadá moje knihovnička!
Už je tu čtvrtá adventní neděle a s ní i Štědrý den, užijte si ho, jak nejlépe umíte! Já jsem si pro Vás připravila v podstatě kratší článek s více obrázky. Nebudu se tady rozepisovat u všech knih, jen u některých,na které nenajdete recenze na blogu, Vám napíši stručný názor :) K těm, na které jsem recenzi napsala, přidám odkaz <3
Doufám, že se Vám článek bude líbit!

ČTVRTÁ ADVENTNÍ NEDĚLE

BOOKSHELF TOUR
-Vincent- skvěle zpracované
-Tohle není kniha
-Papírová města
-Příliš mnoho Kateřin
-Bez naděje- měla svůj wow efekt, ale zdálo se mi, že si autorka poté s koncem nevěděla rady :(
-Kázání ohně- recenze zde
-Trilogie Rosemary Beach-recenze zde
-Eleanor&Park- dokonalost!!
-Odpusť mi. Megan
-Tisíc polibků- recenze zde
-Zůstaň se mnou
-Kam jsi odešla
-Láska v prachu hvězd- recenze zde
-Dopisy na konec světa
-Šest vran- zatím jsem nečetla :)
-Hledání Aljašky- tuto knihu mám spojenou se svou první recenzí :) Recenzi najdete zde
-Možná jednou- nepatří zrovna mezi mé oblíbené :(
-Univerzita výjimečných-ZKOUŠKA- recenze zde
-Než jsem tě poznala- tohle je ta největší srdcovka, jaká snad může být! Každý by si ji měl přečíst, miluju to!
-Farma zvířat-skvělá kniha
- Léto, kdy jsme se potkali
-Ten, kdo stojí v koutě- moc se mi nelíbila 
-Anne Franková Deník- mám ji rozečtenou



Tato polička je věnována Harrymu Potterovi, takže tyto knížky Vám určitě nemusím nijak představovat.

Anooooo! Moje první Funko POP figurka s naprosto dokonalám obrázkem v pozadí! Kdyby Vás to zajímalo, Albuse jsem koupila v JRC v Praze :)
-Sára Kniha první-zdálo se mi, že autoři chtěli tak trochu napsat nového Malého prince :(
-Láska přes mobil- fajn knížka, ale spíš pro mladší čtenáře
-Všechno. úplně všechno- recenze zde
-Bajky Barda Beedleho- recenze zde
-Kdo chytá v žitě- stojí za přečtení, hodí se k maturitě :D 
-14-14 Přátelství napříč staletími- recenze zde
-Dám ti Slunce- skvělá knížka!
-Smolná sezóna- také stojí za přečtení, je fajn,tip- čtěte na podzim :)
-Trilogie Všem klukům, které jsem milovala- neskutečně nádherná trilogie! Mohu jen doporučit!
-Girl online- jedna z mála knížek, které jsem nedočetla :(

Zde najdete knihy: -Audrey se vrací
                                                 -Běsnící světlo-recenze zde
                                                       -Falešný polibek -recenze zde
                                                                                                       - Něco víc-na tuto knihu jsem původně chtěla udělat recenzi, ale ne-nechci o té knize přemýšlet :D Měla jsem kvůli ní tak velkou čtecí krizi, že si nezasloužila recenzi :D
                                                -Oprawme se- recenze zde
                                               -Hlavně to nikomu neříkej
                                                                              -Chlapec v pruhovaném pyžamu-recenze zde
                                                     -Malý princ- prostě klasika <3
                                                                                                    -Justýnka a asistenční jednorožec- tak tohle byla pecka! Skvěle zpracovaná jak po grafické, tak po obsahové <3 Zamilujete si ji, ať už je Vám pět nebo třicet pět


Moje milovaná Selekce! Hned bych si to přečetla znovu!
Siréna mě nezaujala, příběh se mi zdál nedomyšlený :(
Recenze na Korunu zde
Tuto postavičku hrající na piano jsem
zakoupila v Chorvatsku, ale viděla jsem takový obchod i v Praze :) :

 


Tady jsou knihy, které čekají na přečtení! Názvy se z fotky snad dají přečíst :)


A další hromádka čekající na přečtení :)
Dole najdete- Jeden z nás lže, Where she went, Láska & Gelato, Jen jeden den, Jen jeden rok, Hvězdy nám nepřály, Uvnitř mé hlavy, Byla jsem tu, Univerzita výjimečných ZRADA

Děkuji mockrát, že jste si článek přečetli!
Přeji Vám krásné prožití vánočních svátků s těmi, co máte rádi, ať se Vám nedějí žádné ošklivé věci a máte stále úsměv na rtech!
A nezapomeňte zapálit i poslední svíčku na adventním věnci! :)
Tak ahoj zase u dalšího článku!
Za komentář nebo odebírání budu moc ráda! <3

Mějte se!

L.

10 komentářů:

  1. Moc pěkná knihovnička :) Ta moje už je poněkud přeplněná a dramaticky praská ve švech :) Přeji krásné Vánoce a vánoční čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Však jsi správný knihomol! Čím více knih, tím hezčí knihovnička :D Také přeji pohodové vánoční svátky <3 Děkuji za komentář!

      Vymazat
  2. Obdivujem, že ju máš takú upratane vyzerajúcu :D Ja som sa o to snažila, ale poriadne sa mi tam nezmestia knihy, tak je to ťažké :D

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale nevypadá tak vždycky samozřejmě :) Na druhou stranu ji ráda uklízím, takže se ji fakt snažím udržovat :D To chápu, ale myslím, že je pořád lepší mít více knih, které se špatně vejdou do knihovny, než málo knih v skoro prázdné knihovně :D Více knih=Více radosti... no ne? :D Děkuju moc za komentář, měj se hezky :)
      PS. Máš nádherný blog :)

      Vymazat
  3. Ja som tiež chcela nafotiť bookshelf tour, ale bohužiaľ moje poličky sú v takom stave, že už do dvojradu dávam knihy a nevyzerá to vôbec dobre :D Musím nájsť nejaké riešenie :D Obdivujem ako pekne a prehľadne ich tam máš zoradené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem knihy měla v poličkách, tak jsem je taky skládala za sebe, ale jakmile jsem si pořídila knihovničku, vyhrála jsem si celkem dost s tím seřazením :) Možná potřebuješ další knihovnu a to není nikdy špatná investice :) Děkuju, ale samozřejmě to tak nevypadá pořád :D Občas si ty knížky položím, kam se mi zachce, ale pak to zase hezky uklidím, protože aspoň v té knihovničce chci mít pořádek :D Děkuju moc za komentář, měj se krásně! :)

      Vymazat
  4. Krásná sbírka :-) I když primárně čteme každá jiný styl knih, shodly jsme se alespoň v jedné - Paper towns, mám je doma v originále už asi rok, budu je muset letos přelouskat! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Johna Greena jsem četla sice jen v češtině, ale určitě to nebude moc těžká angličtina :) Díky za komentář. Měj se krásně :)
      PS. Máš moc hezký blog :)

      Vymazat
  5. Krásne knihy :D Ja už svoje vôbec nemám kde dávať :)

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A naprosto ti rozumím... čím víc je knih, tím je těžší v tom udržovat nějaký pořádek :)
      Jinak jsem se koukla na tvůj blog... je moc hezký!
      Měj se hezky <3

      Vymazat