Prohledat tento blog

úterý 19. prosince 2017

TŘETÍ ADVENTNÍ NEDĚLE-VÁNOČNÍ KNIŽNÍ TAG

Ahoj!
Dneska je tu už třetí adventní neděle! To to letí! Ano, vím, že si teď nejspíš říkáte, ale Lenko... vždyť je přece už úterý, tak bych se Vám chtěla moc omluvit za zpoždění- snad mi to odpustíte :) Přáli jste si nějaký vánoční TAG, tak jsem pro Vás jeden našla! Je to teda kratší článek, ale snad nevadí :)
Tento TAG vytvořila Marky - určitě si přečtěte i na článek! (Samozřejmě hned po dočtení toho mého :D- dělám si legraci :)) Snad se Vám bude líbit stejně tak, jako se líbilo odpovídání otázek mě!


TŘETÍ ADVENTNÍ NEDĚLE

VÁNOČNÍ KNIŽNÍ TAG

1) Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přál/a najít pod stromečkem?
To je opravdu těžká otázka, je totiž spousta knih, které by mi udělaly pod stromečkem radost, ale jako první mě napadl druhý díl Falešného polibku (na ten také najdete u mě na blogu recenzi :)) a tím je Zrádné srdce! Doufám, že mé přání bude vyslyšeno! :)

2) Rodina - Se kterou knižní postavou bys nejraději strávila Vánoce?
S Larou Jean! Její optimistický náhled na svět a záliba v pečení je ta nejlepší kombinace, no ne?

3) Ozdoby - Jakou knihu sis pořídil/a pouze kvůli obálce?
Nekupuji si knížky podle obálky, ale svou obálkou a taky velikostí mě nalákala kniha Léto, kdy jsme se potkali. Sice nelituji, že jsem si ji přečetla, ale znovu už prosím ne :D

4) Koledy - Která kniha ti vlezla do hlavy a nemohl/a jsi na ni přestat myslet?
Nejspíš Než jsem tě poznala. Je více knih, nad kterými jsem po přečtení musela ještě nějakou tu dobu přemýšlet, ale tato se mi vryla do paměti stejně jako většině čtenářům :)

5) Cukroví - Jaká kniha je tak sladká jako (tvé oblíbené) cukroví?

No přeslazená kniha byla určitě-Tisíc polibků, ale mám takový pocit, že tady je to myšleno v tom dobrém slova smyslu :D Takže Eleanor & Park- to je moje srdcovka <3 Nepříliš přehnaně romantická a s adekvátní dávkou ironie-to je moje!
Nezapomeňte zapálit už třetí svíčku na adventním věnci!
6) Dárek - Která kniha si pro tebe nachystala největší překvapení (rozuměj plot twist)?
Bez naděje. To první velké překvapení jsem opravdu nečekala! Byla to pecka, jenže potom se mi zdálo, že se do toho autorka moc zamotala, takže celkový dojem z knížky není tak dobrý, jak by mohl být. Byl to jednoduše zvrat, který mě ani nenapadl. Pak to ale autorka s těmi překvapeními přehnala :D

7) Pohádky - Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se rád/a vracíš?
Já bohužel knížky dvakrát nečtu (až na HP), takže nemůžu úplně odpovědět na otázku :( Oblíbená kniha pro děti, kterou bych si přečetla hned znovu, je Justýnka a asistenční jednorožec. Krásněji zpracovanou knihu jsem neviděla!

8) Betlém - Kterého autora bys nejraději obdaroval/a a za co? Co bys mu daroval/a?

Kdybych tuhle otázku měla vzít trochu s nadsázkou, tak bych Robin Constantinové - autorce knihy Léto, kdy jsme se potkali- obdarovala špetkou inspirace a nápadu :D Z knihy mohla určitě vytěžit mnohem víc :(

9) Sníh - Jakou knih bys nejraději zahrabala do sněhu a už ji nevytáhla?
Něco víc. Tato kniha může za mou obrovskou čtecí krizi, že to snad ani není možné! Četla se mi strašně špatně a i když možná měl Patrick Ness dobrý nápad, nezpracoval to podle mě tak zajímavě. Možná je to také proto, že jsem tento žánr předtím nečetla, takže chyba je s velkou pravděpodobností na mé straně :D Hodně lidem se ale líbila, takže jí určitě můžete dát šanci.



10) Zvoneček - Kterou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?
Žádnou vánoční knížku jsem zatím nečetla, ale právě mám rozečtený Polibek v New Yorku a je to opravdu skvělá kniha! Nečekejte, že v ní najdete moudrost světa, ani příběh, ze kterého nebudete moci spát, ale takhle milou knížku, u které bych se smála nahlas, jsem dlouho nečetla. Takže doporučuji!

Tak jo! Tohle bude pro dnešek všechno, takže doufám, že jste si dnešní článek užili a užívejte si předvánoční čas! Nominuji každého, koho tento TAG zaujal!

Díky za přečtení, můžete mi zanechat komentář nebo odebírání, ať Vám neunikne další článek, pokud chcete! :)

Mějte se nádherně!

L.

!

2 komentáře:

  1. Tohle je boží TAG. Polibek v New Yorku mám v plánu na příští rok. Letos sem pořídila Můru noční předvánoční. Jinak ted čtu Svátky krásné hvězdy, to je pro mě nějkrásnější Vánoční knížka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Polibek v New Yorku mám přečtený teprve z poloviny, ale určitě stojí za zkoušku! :) Můru noční předvánoční ani Svátky krásné hvězdy jsem zatím nečetla, ale určitě vyzkouším, děkuju moc za doporučení! :) A moc děkuji za komentář <3 Užij si Vánoce!

      Vymazat