Prohledat tento blog

čtvrtek 18. května 2017

UNBOXING #1

Ahoj!
Dnes jsem se rozhodla udělat svůj první unboxing, tak doufám, že se Vám bude líbit!

Unboxing: Balíček z Albatrosu

V neděli jsem si objednala balíček a od té doby jsem se na něj neskutečně těšila.
 Byla v něm jedna, pro milovníky série, velká a očekávaná novinka. A druhá ne až tak nová, ale za to v novém hábitu, jak se píše na přebalu. Tak co, už víte?
 Anooo! Ta druhá kniha byla Bajky Barda Beedleho, které jsem si chtěla pořídit už hodně dlouho a nový hábit a sleva byl dostatečný důvod, nemyslíte? Já si myslím, že ji přečtu za jedno odpoledne, takže se asi na recenzi můžete těšit, co nejdříve :D Je doplněna krásnými ilustracemi a je celkově moc krásná. Napište mi, jaké vydání preferujete vy!

 
A ta první knížka byla Koruna <3, na tu jsme se s kamarádkami těšily tak dlouho, až to není snad ani možné. Doufám, že napraví můj názor na Dceru a nezklame. Trilogii Selekci jsem přečetla snad nejrychleji ze všech knih, a proto musím přečíst hned Korunu. Prostě k tomu patří, i když jsem se Dcerou prokousávala... Ale o tom třeba někdy v recenzi.
Já mám neskutečnou radost, že je mám obě doma a myslím, že se co nejdříve můžete těšit na recenzi <3

Mějte se krásně a určitě dejte vědět, jestli se na některou chystáte, nebo jste už četli :) !
L.

-Za každý komentář nebo odběr děkuju <3  <3  <3 



4 komentáře:

  1. Ja se budu tesit na tvou recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nové vydání Bajek je naprosto famózní. Doma je ještě nemám, ale rozhodně si je pořídím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je krásné <3 Já jsem nadšena, ze mám doma to nové vydání :) Vypadají naprosto fantasticky! Těším se, až si je přečtu :) Měj se hezky!

      Vymazat