Prohledat tento blog

neděle 3. prosince 2017

PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLE-DIY

Ahoj!

Dneska je první adventní neděle, což znamená, že se nezadržitelně blíží Vánoce. A já Vánoce prostě zbožňuji! Takže jsem se rozhodla napsat každou adventní neděli jeden trošku speciální článek. Nebude se tudíž týkat jenom čtení :)

Jako první jsem si pro Vás připravila 4 jednoduché DIY vánoční i nevánoční :) Nejsem zrovna nejšikovnější člověk, a proto jsem se snažila vybrat ty nejjednodušší návody :D Snad si o mně nebudete myslet, že jsem totálně neschopná :D
Snad si článek užijete!


PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLE

(NE)VÁNOČNÍ DIY PRO (NE)KNIHOMOLY

Kočičí záložka
Začnu s nevánoční záložkou do knížky!(Pokud jste to z obrázku nepoznali, to zvíře má být kočka :D)

Budeme potřebovat nějaký středně tlustý drátek a štípací nůžky. Pokud máte tvrdší drát, vůbec to nevadí, akorát bude těžší ta manipulace s ním. Na druhou stranu budete mít určitě pevnější záložku, takže záleží na vás :).

Začneme tím, že si odštípneme (fakt nevím, jak tu činnost jinak pojmenovat) cca 45 cm, ale samozřejmě záleží na tom, kolikrát se chystáte drátek stočit. Já jednoduše použila 45 cm drátek a zdálo se mi to akorát. A drátek můžeme začít stáčet do spirálky. Já osobně ji stočila čtyřikrát.



Až dokončíme spirálku, vytvarujeme z drátku hlavu kočky, jak vidíte na obrázku. Odštípneme nepotřebný zbytek, jemně obtočíme konec drátku, aby nám celá kočka držela pohromadě. Pak si můžeme směle založit stránku, na které jsme skončili! 
Určitě mi dejte vědět, jestli se vám líbí nebo jste návod vyzkoušeli!

Ozdoba na stromeček na téma Harryho Pottera
Teď nebudeme ani tak vyrábět jako spíš vymýšlet nápady na vánoční stromeček. Je to velice jednoduché, potřebujeme pouze permanentí fixu a baňku. Ta může být naprosto jakákoli. Vyberte si tu, kterou například neradi dáváte na stromeček, protože se vám na ní něco nelíbí. Měla by být bez potisku, ale jak vidíte, já mám již ozdobenou třpytivou vesničkou, takže použiji druhou, hladkou stranu. No a teď už jen kreslíme, jak se nám zlíbí. Já našla na internetu Harryho Pottera, takže jsem si přesně takhle baňku pokreslila, protože se mi to moooc líbilo!



Čajová záložka
Jako další si vyrobíme další záložku do knihy, která se nám bude hodit po celý rok!

Budeme potřebovat pytlík čaje(ale pozor, některé druhy už nemají ten provázek s obrázkem toho čaje na konci a my právě ten provázek budeme potřebovat), lepidlo, nůžky, středně tvrdý papír (může být i tvrdý)-já si vybrala žlutý, tužku(popřípadě gumu) a fixy- já nakonec stejně použila jen černou :D.
Jako první si papír přeložíme napůl a předkreslíme si tvar hrnečku, neměl by být samozřejmě větší než samotné stránky v knize.
Tím, že jsme si papír přeložili, bychom po vystřihnutí měli mít dva shodné hrnečky.




A jako
Jelikož jste se nějak nemohli na Instagramu shodnout, jestli mám udělat nápis s Harrym Potterem nebo pro knihomoly obecně, udělala jsem obě varianty. Z každé strany jsem napsala jiný nápis, vy si nápis vyberte, jaký se vám nejvíce líbí. Poté si ustřihneme provázek od čaje a vložíme ho mezi dva papír





ové hrnky. Slepíme je k sobě. A máme hotovo! Zakládáme tak, aby provázek vyčníval z knížky jako na prvním obrázku :).



























Ozdoba anděla
Jako poslední si vyrobíme ozdobu na stromeček a tou bude andílek!
Budeme potřebovat nůžky, drátek, provázek, stužky dvou barev a štípací kleště.
Začneme namotávat na ruku, jak vidíme na obrázku. Nepočítala jsem, kolikrát jsem provázek obmotala, takže to udělejte podle sebe (25 obtočení bude určitě stačit :)). Konce provázku svážeme, nebo necháme tak, jak jsou, a zastrčíme je dovnitř mezi další provázky. Sundáme z ruky a pomocí stužek v jedné třetině svážeme a pořádně utáhneme.


Pak už jen z drátku uděláme ležatou osmičkou křídla a upevníme ke stužkám obtočením konce drátku. Z dalšího kousku drátku vytvoříme jednoduchý háček, který provlékneme vrchní částí andílka.



A to už bude pro dnešní článek všechno! Doufám, že se vám líbil a něco si vyzkoušíte vyrobit! Užijte si první adventní neděli! Těším se na vás u dalšího článku!

Děkuji za přečtení a určitě mi zanechte komentář nebo odebírání a nenechte si tak utéct další články:)
Mějte se krásně!

L.













2 komentáře:

  1. Úžasné DIY :) moc se mi líbí ta čajová záložka a ozdoba na stromeček :)

    OdpovědětVymazat