Prohledat tento blog

neděle 1. října 2017

Lákačka+mini recenze- Navždy s láskou Lara Jean

Ahoj!
Dnes jsem si pro Vás připravila trochu jiný styl článku, přestože se nejvíce i tak podobá recenzi, pojmenovala jsem jej jako Lákačku. Doufám, že si ho užijete!




Navždy s láskou Lara Jean




Informace:
Série:
Díl:

Všem klukům, které jsem milovala

Třetí
Originální název:
Vydáno:
Počet stran:
ISBN:

Always and forever, Lara Jean 

2017, Coo Boo
296
978-80-7544-382

Originální anotace:



Lara Jean zažívá ten nejlepší maturitní ročník, který si dívka může přát. Je bláznivě zamilovaná do svého přítele Petera, její táta se znovu žení a sestra Margot je na léto doma. Zatímco připravuje svatbu, nemůže již dál přehlížet velké rozhodnutí, které před ní stojí. Odejít na vysokou a opustit tak nejen svou rodinu, ale i přítele, kterého miluje. Proč jí srdce a rozum radí, že by se měla rozhodnout jinak?

Děj z mého pohledu:

Lara Jean má v maturitním ročníku všechno, co si dívka jejího věku může jen přát. Má skvělého přítele, blíží se svatba jejího táty a jejich sousedky slečny Rothschildové a má už celkem dopodrobna naplánovanou svou budoucnost. Cestu jí ale zkříží jedno nepřijetí o studiu, tudíž bude muset udělat jedno z nejdůležitějších rozhodnutí v životě, vybere si školu a svoji budoucí kariéru nebo rodinu a kluka svých snů? Co když je to ale ten pravý?

Mé hodnocení:

Knížky od Jenny Han jsou odpočinkové, čtivé a právě v tom je to kouzlo. Není tak žádné překvapení, že i tahle kniha je prostě snová. Žádné zázraky či moudra v ní nehledejte, ale tuhle sérii prostě chcete. Její knihy jsou doslova balzám na duši... Nejen že si vychutnáváte každé slovo, větu i stránku, ale knížka Vám ubíhá pod rukama, ani si nestihnete začít užívat autorčin styl psaní a už jste na konci. A jednoduše chcete víc!

Lara Jean mi chyběla. Její život, rodina i pokoj. Proto jsem se na ni neskutečně těšila a jen když si pomyslím, že další díl už nebude, je mi z toho smutno. Neříkám, že její příběhy jsou plné zvratů, akce a napětí, ale ta lehkost v popisu všeho kolem ní, optimismus v jejím srdci a předvídatelnost příběhů mě baví. A baví mě natolik, že kdyby Jenny napsala sedmidílnou sérii jen z jejího života, spokojeně bych všechny díly bez váhání přečetla! A Peter... popravdě, kdo by ho nemiloval? Jejich vztah je jeden z nejhezčích, které můžete v žánru YA najít- upřímný, plný lásky a hlavně opravdový, jak jen může být. U většiny románků z YA knih bych nevěřila, že se něco takového může stát, ale této autorce jsem to, jak se říká, sežrala i s navijákem. Tak kouzelné to je!

Nebudu Vám tu sáhodlouze popisovat, co se mi na knize (ne)líbilo, ale chci Vás nalákat na jednu
úžasnou autorku a její knihy, protože si to zaslouží. Tak jednoduché to je. Skvěle vykreslené postavy a jejich vlastnosti, dům, v němž LJ bydlí, je božský a o dějové lince, u které se ani trochu nenudíte, ani nemluvím (nepíšu no...).

Jen abyste si dokázali představit, jak moc je autorka návyková, tak moje kamarádka si ode mě půjčila první díl Všem klukům, které jsem milovala kvůli své mamce, která chtěla, aby její dcera přestala mít takový odpor ke knížkám. Za tři týdny jsem se kamáradky zeptala, jak je na tom s knížkou, přestože jsem počítala, že mi řekne, že je na straně dvacet tři, tak mě velmi mile překvapila její reakce. Napsala mi, že už to má dávno přečtené, že to bylo moc hezké a že si určitě potřebuje přečíst další díly a zjistit, jak to dopadne. A to byla naprostá nečtenářka v podstatě bez špetky zájmu o knihy!

Knihu hodnotím 95% a to nejen proto, že by to byla nezbytnost každé knihomolky (pardon, ale je to spíše pro holky, což samozřejmě neznamená, že by si ji kluci nemohli přečíst, že ano :)), ale také proto, že když si vzpomenu, jak jsem tuhle sérii četla, měla jsem skoro celou dobu úsměv na rtech.

Doufám, že se Vám takový kapku jiný článek líbil a určitě mi dejte vědět názor jak na tenhle styl článků, tak na Navždy s láskou Lara Jean :) <3 .
Mějte se krásně!
                      L.

Za každý komentář nebo odběr mockrát děkuji <3 <3 <3

2 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze a lákačka :) Opravdu jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moooc <3 Četla jsi nějaké díly? :) Doufám, že sis toho moc nevyzradila :)) Díky za komentář a měj se hezky! :)

      Vymazat