Prohledat tento blog

čtvrtek 24. srpna 2017

Recenze: Hranice nevinnosti

Ahoj!

Opět Vám přináším recenzi, kdy jste si na Instagramu napsali o samostatné recenze na jednotlivé díly. Já se rozhodla, že zatím ji zatím napíši na první díl, a pak uvidím, jestli má vůbec cenu psát recenzi na další dva díly, protože by to bylo pouze pro okruh čtenářů, kteří četli první díl. Pokud ale chcete znát můj názor i na Za hranicí nevinnosti a Nevinná navždy, napište mi to do komentářů. Užijte si recenzi!

Hranice nevinnosti

Informace:
Autorka:                        Abbi Glinesová
Série:

Rosemary Beach (1.díl)

Originální název:

Fallen Too Far

Žánr:
Dívčí romány
Počet stran:256
Edice:Yoli
ISBN:978-80-87543-41-2

Originální anotace:

Bohatý syn rockové hvězdy a odvážná venkovská holka z Alabamy. Dva nevlastní sourozenci, dva rozdílné světy a jedno osudné léto v Rosemary Beach. Poslední věc, o kterou by Blaire Wynnová stála, je nastěhovat se k nové rodině svého otce v Rosemary Beach na Floridě. Po smrti své matky ale nemá jinou možnost. Když dorazí do přímořského letoviska bohatých v otlučeném pick-upu a s pistolí pod sedačkou, je jí jasné, že sem jako dívka z chudého venkova Alabamy nikdy nezapadne. Ještě víc ji zklame, když zjistí, že její otec odjel do Paříže a nechal ji tu jen s nevlastním bratrem Rushem Finlayem. Rush je cynický a povýšený syn nechvalně známé rockové hvězdy. Je sice rozmazlený, ale taky nádherný… Rush však skrývá tajemství, které může zničit celý Blaiřin svět. Dozví se Blaire, co před ní skrývá dřív, než jejich vztah zajde příliš daleko?

Děj z mého pohledu:

Příběh vypráví o Blaire, které se zhroutí svět. Umře jí maminka, musí prodat svou střechu nad hlavou, aby zaplatila poplatky za léčbu, a je nucena zavolat svému otci a žádat o přístřeší. Po příjezdu do Rosemary beach ji ovšem čeká nemilé překvapení... Její otec totiž odjel se svojí manželkou pryč a Blaire se potkává s Rushem, pohledným a zpočátku arogantním klukem. Dozvídá se, že její otec bydlí právě u Rushe a že je to teď její nevlastní bratr. On má dost divoký život, ve kterém se nemusí starat o peníze a vlastně o nic... jen o zábavu. Přes počáteční zlé chování nechá Blaire bydet v pokoji pod schody (jako Harry Potter :D) . A přestože se od ní Rush snaží držet odstup, začíná nad sebou ztrácet kontrolu a s Blaire se sblíží. Je tu ale ještě tajemství...

Na této fotce sice není první díl, ale zase se můžete

podívat, jak vypadá druhý a třetí díl :D
Mé hodocení:

A teď už přejdeme k hodnocení. Co se týče postav a děje, tak Blaire byla sympatická, občas naivní, ale jinak mi tolik nevadila. Rush byl sice postupem děje v podstatě pohádkovým princem na koni, ale pomalu mě začalo rozčilovat, že když udělal nějakou chybu na další stránce už jako by se nic nestalo. Neříkám, že by mu to měla Blaire vyčítat dalších pět kapitol, ale prostě se jeho chybami zabývali jen chvíli, jako by autorka nevěděla, co ještě do příběhu přidat a čím čtenáře zabavit. Děj se mi líbil-nemám, co bych k němu více řekla, abych Vám něco nevyspoilerovala-, autorka psala čtivě a moc rychle se všechny tři díly četly, jen některé pasáže byly spíše pro starší věkovou kategorii. No a teď k tomu tajemství, které Rush a jeho sestra Nan skrývají. To jsem tipla mnohem dříve, než bylo odkryto a popravdě jsem čekala něco víc... zásadnějšího? zajímavějšího? překvapujícího? Prostě něco víc. Doufám, že jsme se pochopili :D

Já knihu přes určité nedostatky 89 %. A pokud by Vás alespoň okrajově zajímalo, jak hodnotím další díly, tak za mě šly z kopce :(

Doufám, že se Vám moje recenze líbila a určitě mi dejte vědět, jestli jste knihu četli, a jak se vám líbila, nebo popřípadě se na ni chystáte.
Mějte se krásně!