Prohledat tento blog

čtvrtek 13. července 2017

UNBOXING #2

Ahoj!
Dnes jsem pro Vás připravila takový rychlejší unboxing, ale přesto doufám, že se Vám bude líbit! :)

Abych Vás trošku uvedla do situace. Měla jsem to obrovské štěstí si díky správné odpovědi na otázku týkající se poslední knihy Miroslavy Varáčkové zasoutěžit o dvě její krásné knížky! Bylo to opravdu rychlé doručení, protože v pondělí mi byla oznámena skvělá zpráva, že jsem jeden z výherců a ve čtvrtek jsem měla knihy doma (původně měly být u mě už ve středu, ale asi se to z (nějakého mně neznámého) důvodu zpozdilo. To mi ale vůbec nevadilo :) A teď už pojďme balíček společně otevřít!
Jako první byl v zásilce katalog Slovartu, který jsem si už důkladně pročetla (:D) a zaznačila knihy, které mě zaujaly (tipujete správně...bylo jich opravdu hodně :) ) Mám moc ráda knižní katalogy a nejradši v nich hledám inspiraci. Teď taková otázka: Znáte nějaké běžné katalogy, ve kterých se píše o knihách? Jsem trošku neznalec :D Moc děkuji za jakékoli tipy v komentářích <3


Teď se dostáváme k samotným knihám! Juchů! O knize Adaptace jsem už někdy slyšela, ale moc si toho nepamatuji a popravdě jsem si nečetla ani anotaci, protože jsem se chtěla nechat překvapit, tak uvidíme :) Vypadá ale celkem zajímavě, co myslíte?
Druhou knihou bylo Hlavně to nikomu neříkej, ale ani o té nevím skoro nic, protože se mi moc často nestává, že nečtu anotaci, tak to musím vyzkoušet, jaké to bude : D Tato knížka je novinka (v českém vydání), takže jste o ní nejspíš už slyšeli :)
Chtěla bych ještě jednou poděkovat Slovartu! Ani nevíte, jak velikánskou radost mi to udělalo :)

Mějte se krásně a určitě dejte vědět, jestli se na některou chystáte, nebo jste už četli :) !
L.

-Za každý komentář nebo odběr děkuju <3  <3  <3 



Žádné komentáře:

Okomentovat