Prohledat tento blog

neděle 10. prosince 2017

DRUHÁ ADVENTNÍ NEDĚLE-ASK

Ahoj!
Je tu druhá adventní neděle, což znamená další speciální článek! Rozhodla jsem se, že Vás nechám se mě na cokoliv zeptat, takže zde jsou zodpovězeny Vaše otázky! Snad si čtení užijete!

DRUHÁ ADVENTNÍ NEDĚLE

(NE)KNIHOMOLSKÝ ASK
Tohle měl být pokus o originální odpověď na otázku: Kolik je ti let? :D

Jako první jsem dostala otázku : Kolik je ti let?

Na tohle jste se mě ptali asi milionkrát (hlavně na streamech)- je mi 14 let :)).

Kolik máš v knihovničce knížek? Jaké to jsou? Ukážeš je?

Něco málo přes osmdesát kousků :) Plus mám ještě nějaké další knihy zvlášť-to jsou knihy se starším datem vydání, na ty mám speciální poličku :) Čtu různé žánry, ale hlavně Young adult :) Chystám se udělat bookshelf tour ve čtvrtém adventním článku :)

Jaké jsou tvé oblíbené vánoční zvyky? 

Jelikož jich nedodržuji tolik, napíšu ti jen nějaké příklady :) Na stůl většinou prostřu o jedno místo navíc pro náhodného osamělého hosta, nebo jako vzpomínka na ty, kteří nás opustili. Od stolu nikdo nevstává dříve, než všichni dojí svého kapra :) Schováváme kapří šupiny. Neodolám samozřejmě během Štědrého dne vánočnímu cukroví, ale nejím maso až do večera :) Na víc si asi nevzpomenu :D

Romantika X Fantasy?
Snažím se to střídat. Po více romantických knihách si vždy potřebuji přečíst nějakou fantasy a zase naopak :) Je potřeba to vyrovnávat, takže si asi nevyberu :)

Oblíbená knižní série? 

Selekce! To je prostě srdcovka a ty první tři díly jsem přečetla hrozně rychle! Miluju toooo <3

Co bys ve svém životě udělala jinak? A lituješ nějaké chyby, co jsi udělala?

Tohle je podle mě fakt dobrá otázka. Samozřejmě, že jsem (jako každý člověk) udělala ve svém životě chyby, kterých stále lituji, ale je důležité si z nich vzít nějaké ponaučení a naučit se je překonat :) Chyby nás dělají lidskými bytostmi, na to nezapomínejte. Je určitě spoustu věcí, co bych udělala jinak, ale to by bylo na dlouho :D Na druhou stranu ze mě má dobrá a špatná rozhodnutí udělalo tu osobu, kterou právě jsem :)

Jakého jsi vyznání?

Nejsem věřící :)

Názor na LGBT komunitu?

Respektuji a podporuji odvahu lidí, kteří se nebojí to přiznat :) Nemá cenu strávit život s pohlavím, které pro Vás není to pravé. Nevidím důvod k odsuzování druhých :) Buďme k sobě vstřícní a dělejme svět lepším místem pro nás všechny <3 :)

Tak jo! Tohle bude pro dnešek všechno! Pokud ještě nemáte většinu dárků tak, jako já, měli byste je začít pomalu shánět :D (stejně jako já :D) Jinak si užijte ať už vánoční nebo nevánoční náladu a mějte se krásně!

Díky moc za přečtení tohoto článku! <3

L.




Žádné komentáře:

Okomentovat